سیمینار سه روزه آموزشی چارچوب برنامه‌های علمی تضمین کیفیت در پوهنتون علوم طبی کابل برگزار شد

IT_Director
چهارشنبه ۱۴۰۳/۶/۲۸ - ۹:۲۹
د تضمین کیفیت د علمي برنامو چوکاټ درې ورځنی سیمینار پیل شو

سیمینار آموزشی برنامه‌های علمی تضمین کیفیت به هدف رهنمایی، آگاهی دهی و تفهیم چارچوب حفظ سند اعتباردهی برای هیئت رهبری، استادان و کارمندان از سوی ریاست تضمین کیفیت و اعتباردهی وزارت تحصیلات عالی راه اندازی شد که به مدت سه روز ادامه خواهد داشت.

در این سیمینار سرپرست پوهنتون، معاونان، روئسای پوهنځی‌ها و شفاخانه‌ها، آمرین دیپارتمنت‌ها و بخش‌های اداری شرکت کرده بودند.

دوکتور مفتی اسدالله نجات سرپرست پوهنتون علوم طبی کابل، با ابراز قدردانی از راه اندازی این سیمینار از سوی وزارت تحصیلات عالی توجه به رعایت معیارهای تضمین کیفیت را مهم دانسته و آن را باعث پیشرفت و انکشاف اداره خواند و تاکید کرد که بخاطر رسیدن به هدف اصول و چارچوب تضمین کیفیت را در نظر داشته باشیم.

استاد شاکر وحیدی رئیس تضمین کیفیت و اعتباردهی وزارت تحصیلات عالی این سیمنار را به معرفی گرفته و گفت که وزارت تحصیلات عالی به هدف بلند بردن سطح کیفیت تحصیلات سیمینارهای آموزشی برنامه های علمی تضمین کیفیت را در تمام نهاد های تحصیلی دایر می کند.

بعداً پوهنمل محمد امین امین و پوهنمل محمد امین احمدزی در رابطه به معرفی خلص ساختار چارچوب و معیارهای تضمین کیفیت پرداخته و معیاری های 11 گانه حفظ سند اعتباردهی را به سطح پوهنتون تا معیار پنج و شش برای اشتراک کنندگان تشریح و توضیح نمودند.

قرار است در این سیمینار اعضای بورد تضمین کیفیت و اعتباردهی وزارت تحصیلات عالی پیرامون معیارهای حفظ سند اعتبار دهی به سطح پوهنتون، پوهنځی‏ ها و دیپارتمنت ها معلومات ارایه نمایند.

تازه ترین اخبار

چهارشنبه ۱۴۰۳/۶/۲۸ - ۹:۲۹
Background image

سیمینار سه روزه آموزشی چارچوب برنامه‌های علمی تضمین کیفیت در پوهنتون علوم طبی کابل برگزار شد

سیمینار آموزشی برنامه‌های علمی تضمین کیفیت به هدف رهنمایی، آگاهی دهی و تفهیم چارچوب حفظ سند اعتباردهی برای هیئت رهبری، استادان و کارمندان از سوی ریاست تضمین کیفیت و اعتباردهی وزارت. . .

چهارشنبه ۱۴۰۳/۶/۲۸ - ۹:۲۶
Background image

آمریت کتابخانه فعالیت ها و دستاوردهای اخیر خویش را طی مراسمی ارایه کرد

آمریت کتابخانه پوهنتون علوم طبی کابل که در این اواخر در جهت فراهم ساختن سهولت‌های لازم برای مطالعه استادان و محصلان، کیفیت کتابخانه و تغییرات مثبت در فضای کتابخانه پوهنتون علوم طبی کابل. . .

پنجشنبه ۱۴۰۳/۶/۲۲ - ۱۰:۴۸
Background image

وبینار علمی به منظور آگاهی دهی بیشتر مرض « کانگو » در پوهنتون علوم طبی کابل برگزار شد

پوهنتون علوم طبی کابل 21 سنبله سال جاری وبینار علمی را تحت عنوان «مرض کانگو» به هدف آگاهی دهی بیشتر جهت جلوگیری و اقدامات لازم این بیماری، با استفاده از نرم افزار زوم برای محصلان این. . .

BACK TO NEWS