سرپرست پوهنتون علوم طبی کابل از شفاخانه تدریسی علی آباد بازدید کرد

IT_Director
شنبه ۱۴۰۲/۶/۲۵ - ۹:۴
سرپرست پوهنتون علوم طبی کابل از شفاخانه تدریسی علی آباد بازدید کرد

دوکتور مفتی اسدالله نجات سرپرست پوهنتون علوم طبی کابل 28 صفر المظفر 1445 ضمن بازدید و نظارت از بخش های شفاخانه تدریسی علی آباد از مریضان نیز عیادت نمود.

این نظارت که به هدف بررسی و رسیدگی به مشکلات صورت گرفت، در مورد فعالیت و عرضه خدمات صحی آن شفاخانه از سوی مسوولین مربوطه معلومات همه جانبه ارایه شد که سرپرست پوهنتون علوم طبی کابل بعد از استماع مشکلات وعده سپرد که به زودترین فرصت به مشکلات این شفاخانه رسیدگی خواهد شد.

قابل ذکر است که شفاخانه تدریسی علی آباد هم‌زمان با تاسیس پوهنتون علوم طبی کابل ایجاد شده و نزدیک به یک قرن می شود که در تربیه داکتران و عرضه خدمات صحی برای مردم فعالیت و خدمت می نماید.

تازه ترین اخبار

شنبه ۱۴۰۳/۶/۱۷ - ۸:۳۱
Background image

در مسابقات بسکتبال که میان پوهنتون های مرکزی راه اندازی شده بود، پوهنتون علوم طبی کابل مقام سوم را کسب کرد

مسابقات بسکتبال که میان پوهنتون های مرکزی( پوهنتون کابل، تعلیم و تربیه، پولی تخنیک و علوم طبی کابل) از سوی وزارت تحصیلات عالی به هدف رشد استعدادهای ورزشی و انتخاب ورزشکاران نخبه در. . .

پنجشنبه ۱۴۰۳/۶/۱۵ - ۸:۴۵
Background image

محفل فراغت 230 تن محصلان پوهنتون علوم طبی کابل با حضور مقامات عالی رتبه ا.ا.ا برگزار و سند فراغت به دست آوردند

۲۳۰ تن محصلان پوهنتون علوم طبی کابل بعد از یک دوره آموزش های مسلکی از چهار پوهنځی و دیپارتمنت انجنیری طبی فارغ و طی مراسمی با شکوه که شماری از مقامات بلند پایه ا.ا.ا افغانستان اشتراک. . .

دوشنبه ۱۴۰۳/۶/۱۲ - ۹:۲۷
Background image

تیمی از متخصصان کشور سویس به هدف آموزش و بلند بردن ظرفیت داکتران پوهنتون علوم طبی کابل به کابل رسید

این متخصصان و داکتران در کنار آموزش عملی داکتران، ستاژران و کارمندان صحی شفاخانه های پوهنتون علوم طبی کابل یک تعداد عملیات های جراحی مهم و پیچیده را نیز انجام خواهند داد.

متخصصان کشور. . .

BACK TO NEWS