پیام تسلیت و غم‌شریکی رییس و هیات رهبری پوهنتون علوم طبی کابل ابوعلی ابن سینا به مناسبت درگذشت پوهنمل دوکتور عبدالحنان صافی عضو کادر علمی دیپارتمنت داخله قلبی وعایی پوهنتون علوم طبی کابل ابوعلی ابن‌سینا

IT_Director
دوشنبه ۱۳۹۹/۴/۳۰ - ۱۲:۳۰
پیام تسلیت و غم‌شریکی رییس و هیات رهبری پوهنتون علوم طبی کابل ابوعلی ابن سینا به مناسبت درگذشت پوهنمل دوکتور عبدالحنان صافی عضو کادر علمی دیپارتمنت داخله قلبی وعایی پوهنتون علوم طبی کابل ابوعلی ابن‌سینا

با تاثر و تاسف فراوان اطلاع حاصل نمودیم که پوهنمل دوکتور عبدالحنان صافی عضو کادر علمی دیپارتمنت داخله قلبی وعایی پوهنتون علوم  طبی کابل ابوعلی ابن‌سینا، این جهان فانی را وداع گفته و به ابدیت پیوسته است.

انالله و اناالیه راجعون!

 

بدین‌وسیله، رییس و هیات رهبری پوهنتون علوم طبی کابل ابوعلی ابن‌سینا درگذشت موصوف را یک ضایعه بزرگ علمی دانسته، مراتب تسلیت و غم‌شریکی خویش را به خانواده و اقارب مرحوم ابراز نموده، از بارگاه ایزد منان برای آن مرحوم، بهشت برین و برای بازماندگانش صبر جمیل استدعا می‌نمایند.

 

مرحوم پوهنمل دوکتور عبدالحنان صافی فرزند محمد صابر در سال 1337 در عمرزایی ولایت لغمان تولد شد. وی در سال 1357 شامل پوهنحی طب کابل شده و در سال 1363 به درجه اعلی از پوهنحی متذکره فارغ گردید. موصوف بعد از فراغت، در سال 1364 در مربوطات وزارت صحت عامه به حیث دوکتور مقرر گردید. مرحوم صافی در سال 1374 نظر به لیاقت و شایستگی اش، شامل کادر علمی دیپارتمنت قلبی وعایی این پوهنتون گردیده و خدمات شایانی را در زمینه تدریس و تربیه دوکتوران جوان انجام داد. از موصوف ده‌ها اثر علمی-تحقیقی ‌بجا مانده است که دوکتوران و محصلین از آن استفاده می‌نمایند.

تازه ترین اخبار

پنجشنبه ۱۴۰۳/۲/۶ - ۹:۲
Background image

بخش مراقبت های جدی(ICU)در دیپارتمنت گوش و گلو شفاخانه تدریسی میوند آماده بهره برداری گردید

به اساس پلان های انکشافی و گسترش میزان دسترسی به خدمات با کیفیت صحی در شفاخانه تدریسی میوند، کار ایجاد واحد مراقبت های جدی از مریضان وخیم در سرویس گوش و گلو تکمیل و به بهره برداری رسید.. . .

سه‌شنبه ۱۴۰۳/۲/۴ - ۹:۳۰
Background image

جلسه تضمین کیفیت پوهنتون علوم طبی کابل برگزار شد

این جلسه امروز 3 ثور سال روان به رهبری پوهاند دوکتور نجیب الله امرخیل معاون علمی پوهنتون و با اشتراک اعضای این جلسه برگزار گردید.

در جلسه یاد شده در باره تهیه و ترتیب چک لست جدید با در. . .

سه‌شنبه ۱۴۰۳/۱/۲۸ - ۱۴:۲۱
Background image

سال گذشته برای بیش از سه صد هزار بیمار در شفاخانه تدریسی میوند خدمات صحی ارایه شده است

شفاخانه کادری میوند پوهنتون علوم طبی کابل که در قلب کابل موقعیت دارد و از تاسیس این شفاخانه بیشتر از یک قرن میگذرد، در یک سال گذشته بیش از سه صد هزار تن به این شفاخانه مراجعه نموده و. . .

BACK TO NEWS