نشست مشترک هیئت رهبری پوهنتون علوم طبی کابل با متخصصان و داکتران خارجی

IT_Director
پنجشنبه ۱۴۰۳/۲/۲۰ - ۱۲:۵۹
Ajil

متخصصان کشورهای پاکستان، انگلستان و عربستان سعودی که به منظور ورکشاپ دو روزه آموزشی تحت عنوان «کمک تنفسی به نوزادان» در شفاخانه تدریسی میوند به افغانستان سفر نموده بودند، هیئت رهبری پوهنتون علوم طبی کابل با این متخصصان نشستی را به هدف دروس آنلاین برنامه ماستری تغذی، انکشاف و تقویت هرچه بیشتر این برنامه و هماهنگی و همکاری های مشترک برگزار کرد.

دوکتور مفتی اسدالله نجات رئیس پوهنتون علوم طبی کابل برنامه آموزشی که در شفاخانه تدریسی میوند از سوی این داکتران راه اندازی گردیده بود تشکر کرد و گفت پوهنتون علوم طبی کابل به هدف جلوگیری از سوء تغذی کودکان در کشور برنامه ماستری تغذی را در این پوهنتون ایجاد کرد و در این زمینه خواهان همکاری در بخش دروس آنلاین برای محصلین برنامه ماستری تغذی از سوی این متخصصان شد.

در این نشست داکتر سید فرخ جمیل مدیر دوره آموزشی و مشاور متخصص اطفال در کشور سعودی از دعوت و برگزاری این نشست ابراز خرسندی کرده و پرزنیشن خویش را در باره ابعاد مختلف تغذی ارایه نمود و در قسمت دروس آنلاین و شریک ساختن مهارت های لازم با برنامه ماستری تغذی این پوهنتون وعده همکاری کرد.

از سوی هم داکتر محمد همایون لودین متخصص تغذیه که در این نشست دعوت شده بود در باره اهمیت و ارزش مواد غذایی و سوء تغذی شدن کودکان ناشی از عدم توازن در مصرف خوراکی ها صحبت کرده و معلومات خویش را با اشتراک کنندگان شریک ساخت.

در اخیر این نشست از داکتر لودین و متخصصان خارجی از سوی پوهنتون علوم طبی کابل با اهدای لوح سپاس قدردانی شد.

تازه ترین اخبار

شنبه ۱۴۰۳/۲/۲۹ - ۱۲:۴۵
Background image

نشست مشورتی دعوت و ارشاد پوهنتون علوم طبی کابل

به هدف توضیح و تشریح پلان ها و برنامه های دعوت و ارشاد و مشوره در تطبیق این پلان ها جلسه کمیته مشورتی دعوت و ارشاد پوهنتون علوم طبی کابل دایر شد.

در این جلسه در باره تنظیم و ترتیب. . .

پنجشنبه ۱۴۰۳/۲/۲۷ - ۹:۵۴
Background image

جلسه شورای علمی پوهنتون علوم طبی کابل

جلسه شورای علمی پوهنتون علوم طبی کابل تحت ریاست دوکتور مفتی اسدالله نجات رئیس عمومی پوهنتون علوم طبی کابل در باره موضوعات علمی و امور تقرر و ترفیعات علمی استادان برگزار و راجع به هر. . .

سه‌شنبه ۱۴۰۳/۲/۲۵ - ۱۵:۴۰
Background image

محفل فراغت دوره نظری ۸۳ تن محصل پوهنځی طب با حضور مقامات عالی رتبه برگزار شد

امروز 25 ثور سال روان محفل فراغت دوره نظری محصلان پوهنحی طب پوهنتون علوم طبی کابل با حضورداشت مقامات عالی رتبه امارت اسلامی افغانستان طی مراسمی با شکوه برگزار و از محصلان ممتاز این. . .

BACK TO NEWS