محفل دفاع پایان‌نامه اولین دوره محصلین طب دندان برگزار گردید

IT_Director
دوشنبه ۱۴۰۱/۳/۲ - ۹:۴۲
محفل دفاع پایان‌نامه اولین دوره محصلین طب دندان برگزار گردید

اولین دوره محصلین پروگرام داکتران طب دندان (Dental Medical Doctor) پوهنځی ستوماتولوژی پوهنتون علوم طبی کابل ابوعلی ابن‌سینا که در سال 1395 آغاز گردیده بود بعد از تکمیل 5 سال دوره درسی و یک سال دوره ستاژ فارغ و از پایان‌نامه خویش دفاع نمودند.

محفلی که به این مناسبت در کلینیک تدریسی ستوماتولوژی دایر گردیده بود، محترم پوهنیار دوکتور فضل الرحمن رحمانی رئیس پوهنتون علوم طبی کابل، پوهاند دوکتور نجیب الله امرخیل معاون علمی، روئسای پوهنځی ها، رئیس انکشاف تحصیلات طبی (EDC)، داکتر ذبیح الله امید آمر کلینیک تدریسی ستوماتولوژی و پرسونل صحی و اداری آن کلینیک شرکت نموده بودند.

در نخست رئیس پوهنځی ستوماتولوژی، این برنامه را به معرفی گرفته و برای اشتراک کنندگان معلومات ارایه کرد.

سپس محترم پوهنیار رحمانی رئیس پوهنتون علوم طبی کابل ضمن تبریکی به فارغان این برنامه گفت:« امروز در بخش طبابت، پیشرفت و انکشاف مطابق عصر جدید امر مهم و ضروری می‌باشد و جهت زمینه سازی و ظرفیت سازی آن باید تلاش و توجه بیشتر صورت گیرد.»

رئیس پوهنتون با ابراز امتنان از زحمات تمام دست اندرکاران این پروگرام از فارغان این برنامه خواست تا با تعهد و ایمانداری مسوولیت خویش را ادا نمایند.

در این مراسم پوهاند دوکتور نجیب الله امرخیل معاون علمی این پوهنتون در مورد تأسیس و تاریخچه پوهنځی ستوماتولوژی صحبت نموده و معلومات داد.

در اخیر محصلین فارغ از پایان نامه خویش دفاع نمودند.

تازه ترین اخبار

چهارشنبه ۱۴۰۳/۱/۸ - ۱۲:۵۰
Background image

جلسه نوبتی شورای علمی پوهنتون علوم طبی کابل برگزار شد

دوکتور مفتی اسدالله نجات رئیس عمومی پوهنتون علوم طبی کابل امروز چهارشنبه 8 حمل سال جاری مطابق هفدهم ماه مبارک رمضان شورای علمی پوهنتون را برگزار و در باره مسایل مهم امور علمی با اعضای. . .

یکشنبه ۱۴۰۳/۱/۵ - ۱۰:۱
Background image

آغاز دروس اولین دور برنامه ماستری تغذی در پوهنتون علوم طبی کابل

امروز 4 حمل 1403 درس اولین دور برنامه ماستری تغذی در پوهنتون علوم طبی کابل آغاز گردید. 

این برنامه برای نخستین بار با حضور 30 تن محصل با سپری کردن امتحان رقابتی که به تاریخ 4 دلو سال. . .

شنبه ۱۴۰۳/۱/۴ - ۱۲:۴۵
Background image

جلسه کمیته استراتیژیک پلان پوهنتون علوم طبی کابل تدویر شد

کمیته پلان استراتیژیک امروز 4 حمل سال روان به رهبری پوهاند دوکتور نجیب الله امرخیل معاون علمی پوهنتون و با حضور اعضای این کمیته به هدف بروزسازی و گنجانیدن بعضی مسایل مهم دراستراتیژیک. . .

BACK TO NEWS