جلسه کمیته امتحانات در رابطه به آوردن هرچه بهتر نظم در جریان امتحانات نهایی سمستر بهاری برگزار شد

IT_Director
چهارشنبه ۱۴۰۳/۵/۳ - ۸:۵۸
جلسه کمیته امتحانات در رابطه به آوردن هرچه بهتر نظم در جریان امتحانات نهایی سمستر بهاری برگزار شد

از این‌که پوهنتون علوم طبی کابل در آستانه امتحانات نهایی سمستر بهاری قرار دارد به منظور آوردن هر چه بهتر نظم در جریان امتحانات و در رابطه به چگونگی اخذ امتحان از سوی استادان، استاد عطاءالله فیضی معاون امور محصلان پوهنتون با تعدادی از اعضای کمیته امتحانات تشکیل جلسه داده و با آن ها بحث و گفت‌وگو کرد.

جلسه با تلاوت چند از آیات کلام الله مجید آغاز و معاون امور محصلان در این جلسه بر نظارت جدی از سوی روئسای پوهنځی ها از جریان امتحان در صنوف مربوطه خویش، حاضر بودن اعضای کمیته در جریان امتحانات و درج شقه از سوی استاد در سیستم مدیریتی و معلوماتی محصلان(HEMIS) تاکید بیشتر کرده و خواهان همکاری و هماهنگی هر چه بیشتر استادان در جریان امتحانات شد.

در ادامه این جلسه همچنان روی موارد آجندا نیز بحث و تبادل نظر صورت گرفت که بعد از ارایه پیشنهادها و نظریات از سوی اعضای کمیته امتحانات فیصله های لازم اتخاذ شد.

تازه ترین اخبار

شنبه ۱۴۰۳/۷/۷ - ۸:۴۶
Background image

جلسه نوبتی شورای علمی پوهنتون علوم طبی کابل برگزار شد

این جلسه امروز 4 سنبله سال روان تحت ریاست دوکتور مفتی اسدالله نجات سرپرست پوهنتون علوم طبی کابل پیرامون بحث روی مسایل علمی پوهنتون برگزار شد.

در این جلسه در باره ترفیعات علمی استادان،. . .

سه‌شنبه ۱۴۰۳/۷/۳ - ۱۳:۴۸
Background image

سمینار آگاهی دهی در مورد آبله  میمون برای محصلین پوهنتون علوم طبی کابل برگزار شد. 

این  سمینار به هدف اشنایی محصلین با بیماری ویروسی آبله  میمون  از طرف پوهنیار استاد ذاکرحسین حسین پور عضو دیپارتمنت طفل و مادر پوهنځی نرسنگ این پوهنتون دایر شد. 

در این سمینار موضوعات. . .

BACK TO NEWS