جلسه نوبتی کمیته مشورتی دعوت و ارشاد پوهنتون علوم طبی کابل دایر شد

IT_Director
سه‌شنبه ۱۴۰۳/۸/۱ - ۸:۴۰
جلسه نوبتی کمیته مشورتی دعوت و ارشاد پوهنتون علوم طبی کابل دایر شد

این جلسه امروز ۳۰ میزان سال روان به ریاست مولوی عبدالرحمن مرحوم معاون مالی و اداری پوهنتون برگزار و در رابطه به فعالیت ها و پلان های آینده کمیته دعوت و ارشاد پوهنتون بحث و گفتگو صورت گرفت.
جلسه با تلاوت چند از کلام الله مجید آغاز، سپس مولوی حبیب الله حماد آمر دعوت و ارشاد پوهنتون در مورد کارکردهای آن آمریت معلومات ارایه کرد.

سپس طبق آجندا در باره چگونگی تقدیر کارمندان پوهنتون و شفاخانه که در امتحان دروس دینی نمرات بلند را کسب کرده اند، تعیین هیئت نظارتی و چگونگی تدویر سمینارهای دینی برای محصلان پوهنتون علوم طبی کابل بحث و تبادل نظر صورت گرفت که بعد از ارایه نظریات و پیشنهادات از سوی اعضای کمیته، فیصله های لازم اتخاذ شد.

تازه ترین اخبار

دوشنبه ۱۴۰۳/۸/۷ - ۸:۵۶
Background image

جلسه کمیته استراتیژیک پلان پوهنتون علوم طبی کابل دایر شد

این جلسه امروز یکشنبه 6 عقرب سال جاری به رهبری استاد عطاءالله فیضی معاون امور محصلان در مورد پیشرفت از تطبیق استراتیژیک پلان پوهنتون علوم طبی کابل برگزار شد.

در این جلسه در رابطه به. . .

دوشنبه ۱۴۰۳/۸/۷ - ۸:۵۰
Background image

برنامه آموزشی ۱۰روزه برای کارکنان صحی شفاخانه تدریسی علی آباد توسط داکتران و متخصصان کشور کانادا آغاز شده است

شفاخانه تدریسی علی آباد پوهنتون علوم طبی کابل برنامه آموزشی را به هدف ارتقای ظرفیت کارکنان صحی در بخش‌های انستیزی، جراحی، داخله، نرسنگ و مراقبت‌های جدی(ICU) با همکاری داکتران و متخصصان. . .

شنبه ۱۴۰۳/۸/۵ - ۸:۴۰
Background image

دوره دوم ورکشاپ روش تحقیق با توزیع تصدیق نامه ها به پایان رسید

این ورکشاپ که به هدف ارتقاع ظرفیت و توانایی‌ های تحقیقی اعضای کادر علمی برای شش روز برگزار شده بود امروز پنجشنبه دوم عقرب سال ۱۴۰۳به پایان رسید.

در جریان این ورکشاپ جدیدترین روش های. . .

BACK TO NEWS