تدویر ختم قرآن کریم در پوهنتون علوم طبی کابل ابوعلی ابن سینا

IT_Director
شنبه ۱۳۹۹/۳/۳ - ۸:۴۱
تدویر ختم قرآن کریم

به مناسبت ماه مبارک رمضان و نزول قرآن عظیم الشان محفل ختم قرآن کریم امروز چهارشنبه (31 ثور1399  مصادف با 27 رمضان) در پوهنتون علوم طبی کابل ابوعلی ابن سینا تدویر گردید.

دراین محفل محترم پوهاند دوکتور وحیدالله مومند رییس پوهنتون، محترم پوهاند دوکتور نجیب الله امرخیل معاون علمی، محترم سید عمران فضلی معاون مالی و اداری، تعدادی از استادان و کارمندان اشتراک نموده بودند.

محترم پوهنمل عبدالخالق مصباح استاد دیپارتمنت ثقافت اسلامی این پوهنتون پیرامون نزول قرآن کریم و فضیلت ماه مبارک رمضان صحبت نمود.

در اخیر این محفل، به روح شهدای حوادث اخیر، محو ویروس کرونا و صلح و ثبات دایمی در کشور دعا نمودند.

تازه ترین اخبار

سه‌شنبه ۱۴۰۳/۱/۲۸ - ۱۴:۲۱
Background image

سال گذشته برای بیش از سه صد هزار بیمار در شفاخانه تدریسی میوند خدمات صحی ارایه شده است

شفاخانه کادری میوند پوهنتون علوم طبی کابل که در قلب کابل موقعیت دارد و از تاسیس این شفاخانه بیشتر از یک قرن میگذرد، در یک سال گذشته بیش از سه صد هزار تن به این شفاخانه مراجعه نموده و. . .

سه‌شنبه ۱۴۰۳/۱/۱۴ - ۱۲:۲
Background image

عمل جراحی سرطان مری به روش لاپاراسکوپی در شفاخانه تدریسی علی آباد موفقانه انجام شد

بخش آنکولوژی شفاخانه تدریسی علی آباد پوهنتون علوم طبی کابل بر روی یک بیمار 60 ساله که مبتلا به سرطان مری بود با روش لاپاراسکوپی یا لیزر عمل جراحی آن را موفقانه انجام دادند.

به گفته. . .

دوشنبه ۱۴۰۳/۱/۱۳ - ۱۰:۰
Background image

شفاخانه کادری چشم در یک سال گذشته 2000 عملیات چشم را انجام داده اند

شفاخانه کادری چشم پوهنتون علوم طبی کابل که در بخش‌های تداوی چشم و ساختن عینک برای مریضان عرضه خدمات می‌نماید و نزدیک به 90 سال می‌شود به شکل دیپارتمنت، کلینیک و اکنون از مدت دو سال به. . .

BACK TO NEWS