آمریت کتابخانه فعالیت ها و دستاوردهای اخیر خویش را طی مراسمی ارایه کرد

IT_Director
چهارشنبه ۱۴۰۳/۶/۲۸ - ۹:۲۶
آمریت کتابخانه فعالیت ها و دستاوردهای اخیر خویش را طی مراسمی ارایه کرد

آمریت کتابخانه پوهنتون علوم طبی کابل که در این اواخر در جهت فراهم ساختن سهولت‌های لازم برای مطالعه استادان و محصلان، کیفیت کتابخانه و تغییرات مثبت در فضای کتابخانه پوهنتون علوم طبی کابل به وجود آورده اند، فعالیت ها و دستاوردهای این تغییرات خویش را طی مراسمی که دوکتور مفتی اسدالله نجات سرپرست پوهنتون علوم طبی کابل و هیئت رهبری پوهنتون اشتراک نموده بودند، ارایه کردند.

سرپرست پوهنتون علوم طبی کابل در این محفل از زحمات کارمندان کتابخانه قدردانی کرده و در رابطه به اهمیت و ارزش کتاب و مطالعه صحبت نموده گفت که موجودیت کتابخانه در نهادهای اکادمیک مهم و ضروری می‌باشد تا محصلان و استادان از آن در جهت مطالعه و تحقیق استفاده نمایند. دوکتور نجات هم‌چنان از ایجاد بست‌های جدید بخاطر هرچه بیشتر غنامندی این کتابخانه اطمینان داد.

در این محفل پوهنوال دوکتور احمد ولی عطایی سرپرست معاونیت تحقیقات و مجله علمی با ابراز قدردانی از تلاش های کارمندان کتابخانه، در رابطه فعال کردن سیستم کتابخانه الکترونیکی(آنلاین) صحبت نموده گفت که معاونیت تحقیقات و کتابخانه در تلاش است تا کتابخانه دیجیتلی را در مرکز پوهنتون و شفاخانه‌ها بخاطر استفاده داکتران، استادان و ستاژران در جهت تقویت هرچه بیشتر تحقیق و مطالعه ایجاد کند.

در ادامه دوکتور محمد منهاج سروری آمر کتابخانه از همکاری‌های هیئت رهبری پوهنتون علوم طبی کابل در قسمت کتابخانه ابراز تشکر نموده و در رابطه به دستاوردها، تغییرات و سهولت‌های که در کتابخانه به وجود آمده است معلومات همه جانبه ارایه کرد و اطمینان داد تا از این بیشتر زمینه‌های خوبتر را برای محصلان در قسمت مطالعه شان فراهم سازد.

در اخیر برنامه کارمندان کتابخانه پوهنتون علوم طبی کابل که در تغییرات و فعالیت های این کتابخانه سعی و تلاش نموده بودند با اهدای توزیع لوح سپاس تقدیر شدند و محفل با دعای خیر توسط مولوی عبدالرحمن مرحوم معاون مالی و اداری پوهنتون به پایان رسید.
 

تازه ترین اخبار

چهارشنبه ۱۴۰۳/۶/۲۸ - ۹:۲۹
Background image

سیمینار سه روزه آموزشی چارچوب برنامه‌های علمی تضمین کیفیت در پوهنتون علوم طبی کابل برگزار شد

سیمینار آموزشی برنامه‌های علمی تضمین کیفیت به هدف رهنمایی، آگاهی دهی و تفهیم چارچوب حفظ سند اعتباردهی برای هیئت رهبری، استادان و کارمندان از سوی ریاست تضمین کیفیت و اعتباردهی وزارت. . .

چهارشنبه ۱۴۰۳/۶/۲۸ - ۹:۲۶
Background image

آمریت کتابخانه فعالیت ها و دستاوردهای اخیر خویش را طی مراسمی ارایه کرد

آمریت کتابخانه پوهنتون علوم طبی کابل که در این اواخر در جهت فراهم ساختن سهولت‌های لازم برای مطالعه استادان و محصلان، کیفیت کتابخانه و تغییرات مثبت در فضای کتابخانه پوهنتون علوم طبی کابل. . .

پنجشنبه ۱۴۰۳/۶/۲۲ - ۱۰:۴۸
Background image

وبینار علمی به منظور آگاهی دهی بیشتر مرض « کانگو » در پوهنتون علوم طبی کابل برگزار شد

پوهنتون علوم طبی کابل 21 سنبله سال جاری وبینار علمی را تحت عنوان «مرض کانگو» به هدف آگاهی دهی بیشتر جهت جلوگیری و اقدامات لازم این بیماری، با استفاده از نرم افزار زوم برای محصلان این. . .

BACK TO NEWS