از پروفیسوران کشور سویس و رهبری انستیتوت امراض صدری و قلبی و عایی طی مراسمی قدردانی شد

IT_Director
شنبه ۱۴۰۳/۲/۱۵ - ۹:۲۸
از پروفیسوران کشور سویس و رهبری انستیتوت امراض صدری و قلبی و عایی طی مراسمی قدردانی شد

از دو تن پروفیسور کشور سویس داکتر انریکیو ستایگر متخصص جراحی پلاستیک و داکتر پال رابرت فوگت متخصص جراحی قلبکه بنابر تفاهم وزارت تحصیلات عالی به هدف همکاری در عملیات‌ها، شریک ساختن تجارب و ارتقای ظرفیت داکتران و استادان با شفاخانه های کادری پوهنتون علوم طبی کابل که برای یک هفته به افغانستان سفر نموده بودند طی مراسمی با اشتراک رهبری پوهنتون و شماری از داکتران و استادان انستیتوت قلبی از سوی این پوهنتون تقدیر شدند.

دوکتور مفتی اسدالله نجات رئیس عمومی پوهنتون علوم طبی کابل از متخصصین خارجی و رهبری انستیتوت که در عملیات‌های جراحی باز قلب سهم ارزنده داشتند ابراز قدردانی کرده گفت که جای افتخار است که این انستیتوت توانایی آنرا دارد که همچو عملیات‌ها را انجام می دهد و شریک ساختن تجارب متخصصین خارجی را با داکتران این بخش در عملیات‌های قلبی مهم دانسته و خواهان ادامه این همکاری‌ها در تمام بخش‌ها شد

در این محفل دوکتور احمدالله زرمتی رئیس انستیتوت امراض صدری و قلبی وعایی گفت که در یک هفته گذشته 10 عمل جراحی باز قلب با همکاری داکتر پال رابرت فوگت پروفیسور جراحی قلب موفقانه انجام شد، وی افزود اگر زمینه بیشتر و امکانات بهتر در این انستیتوت مهیا شود از این بیشتر خدمات صحی بهتر برای بیماران ارایه خواهد شد.

از سوی هم داکتر ستایگر و فوگت از همکاری و مهمان نوازی پوهنتون علوم طبی کابل ابراز خرسندی نمودند و بر ادامه کمک ها و همکاری‌های خویش در بخش های مختلف اطمینان دادند.
در اخیر محفل سپاس نامه ها و تحایف که از سوی این پوهنتون در نظر گرفته شد توزیع گردید.

تازه ترین اخبار

شنبه ۱۴۰۳/۲/۲۹ - ۱۲:۴۵
Background image

نشست مشورتی دعوت و ارشاد پوهنتون علوم طبی کابل

به هدف توضیح و تشریح پلان ها و برنامه های دعوت و ارشاد و مشوره در تطبیق این پلان ها جلسه کمیته مشورتی دعوت و ارشاد پوهنتون علوم طبی کابل دایر شد.

در این جلسه در باره تنظیم و ترتیب. . .

پنجشنبه ۱۴۰۳/۲/۲۷ - ۹:۵۴
Background image

جلسه شورای علمی پوهنتون علوم طبی کابل

جلسه شورای علمی پوهنتون علوم طبی کابل تحت ریاست دوکتور مفتی اسدالله نجات رئیس عمومی پوهنتون علوم طبی کابل در باره موضوعات علمی و امور تقرر و ترفیعات علمی استادان برگزار و راجع به هر. . .

سه‌شنبه ۱۴۰۳/۲/۲۵ - ۱۵:۴۰
Background image

محفل فراغت دوره نظری ۸۳ تن محصل پوهنځی طب با حضور مقامات عالی رتبه برگزار شد

امروز 25 ثور سال روان محفل فراغت دوره نظری محصلان پوهنحی طب پوهنتون علوم طبی کابل با حضورداشت مقامات عالی رتبه امارت اسلامی افغانستان طی مراسمی با شکوه برگزار و از محصلان ممتاز این. . .

BACK TO NEWS