جلسه معاونیت مالی و اداری پوهنتون علوم طبی کابل بخاطر انجام هر چه بهتر امور اداری دایر شد

IT_Director
دوشنبه ۱۴۰۳/۵/۱ - ۱۵:۲۰
د کابل طبي علومو پوهنتون د مالي او  اداري چارو مرستیال په مشرۍ د چارو د ښه والي او لاښې همغږۍ په موخه ناسته تر سره شوه

این جلسه امروز اول اسد سال روان به هدف پیشبرد و انجام دادن هرچه بهتر امور اداری پوهنتون و شفاخانه ها به رهبری مولوی عبدالرحمن مرحوم معاون مالی و اداری پوهنتون با آمرین پوهنتون و شفاخانه های تدریسی با تلاوت چند آیه از کلام الله مجید  برگزار شد.

معاون مالی و اداری بر بهبود امور در شفاخانه ها از سوی مسوولین اداری آن شفاخانه، در نظر گرفتن نظافت و پاکی به خصوص در شفاخانه ها، اجرای کارهای باقی مانده از سوی کارمندان، اطاعت از هدایات و اوامر و ارسال گزارش ماهانه از فعالیت ها به معاونیت تاکید کرده و روی یک سلسله موضوعات دیگر نیز رهنمایی که لازم بود شریک ساخت.
معاون اداری افزود، شفاخانه های که با مشکل رو به برو می شوند مشکلات شان را با پوهنتون علوم طبی کابل شریک سازند تا در رفع آن رسیدگی و اقدامات لازم صورت گیرد.

در ختم جلسه اعضای جلسه نیز بخاطر بهبود و رشد هر چه بهتر امور پوهنتون و شفاخانه پیشنهاد ها و نظریات شان را با معاون مالی و اداری شریک ساختند

تازه خبرونه

سه‌شنبه ۱۴۰۳/۷/۱۷ - ۱۳:۳۴
Background image

.

د کابل طبي علومو پوهنتون د مالي او اداري چارو معاونیت په همکارۍ او د اړیکو او عامه پوهاوي (نشرات) آمریت په هڅو د دغه پوهنتون په بېلابېلو ځایونو او عمومي لارو کې په پښتو او دري ژبو. . .

شنبه ۱۴۰۳/۷/۷ - ۸:۴۶
Background image

د علمي شورا نوبتي ناسته تر سره شوه!

چهارشنبه ـ ۴ـ تله ـ  ۱۴۰۳هـ ش

د کابل طبي علومو پوهنتون د علمي شورا ناسته د دغه پوهنتون  د سر پرست رئيس دوکتور مفتي اسدالله نجات په مشرۍ ترسره شوه.
په یاده غونډه کې د پوهنتون د ځینو. . .

BACK TO NEWS