تدویر ورکشاپ آموزشی تحقیق برای اعضای کادر علمی پوهنتون علوم طبی کابل ابوعلی ابن سینا

IT_Director
دوشنبه ۱۳۹۸/۱۱/۲۱ - ۹:۵۶
تدویر ورکشاپ آموزشی

روز یک‌شنبه(20 دلو 1398) ورکشاپ آموزش تحقیق جهت ارتقای ظرفیت استادان این پوهنتون که از طرف آمریت تحقیقات علمی و با حمایت سازمان صحی(WHO) تدویر گردیده است، با سخنان محترم پوهاند دوکتور نجیب الله امرخیل معاون علمی پوهنتون علوم طبی کابل ابوعلی ابن سینا افتتاح گردید.

معاون علمی پوهنتون تدویر این ورکشاپ را برای ارتقای دانش علمی و تحقیقی اشتراک کنندگان مهم و موثر پنداشته و تاکید نمود که علاوه بر دانستن روش و میتودولوژی تحقیق، فهمیدن تجزیه و تحلیل ارقام برای محققان یک امر مهم و ضروری پنداشته می شود.

همچنان محترم پوهاند امرخیل، ضمن سپاسگزاری از حمایت سازمان صحی جهان(WHO) در امر  برگزاری این ورکشاپ، از کمک‌ها و حمایت‌های اکادمیک سازمان یادشده با این پوهنتون، اظهار سپاس و تشکری نمود.

همچنان محترم پوهاند دوکتور عبدالواسع سلطانی آمر تحقیقات علمی پوهنتون علوم طبی کابل ابوعلی ابن سینا، پیرامون کنفرانس متذکره برای اشتراک کنندگان معلومات ارایه نموده و علاوه نمود: تمام مواردی که جهت نوشتن مقاله علمی تحقیقی لازم است، در این ورکشاپ تدریس و بحث خواهد شد.

این ورکشاپ به تعداد 60 تن از اعضای کادرعلمی این پوهنتون اشتراک نموده اند و برای مدت سه هفته دوام می نماید.

تازه ترین اخبار

چهارشنبه ۱۴۰۳/۱/۸ - ۱۲:۵۰
Background image

جلسه نوبتی شورای علمی پوهنتون علوم طبی کابل برگزار شد

دوکتور مفتی اسدالله نجات رئیس عمومی پوهنتون علوم طبی کابل امروز چهارشنبه 8 حمل سال جاری مطابق هفدهم ماه مبارک رمضان شورای علمی پوهنتون را برگزار و در باره مسایل مهم امور علمی با اعضای. . .

یکشنبه ۱۴۰۳/۱/۵ - ۱۰:۱
Background image

آغاز دروس اولین دور برنامه ماستری تغذی در پوهنتون علوم طبی کابل

امروز 4 حمل 1403 درس اولین دور برنامه ماستری تغذی در پوهنتون علوم طبی کابل آغاز گردید. 

این برنامه برای نخستین بار با حضور 30 تن محصل با سپری کردن امتحان رقابتی که به تاریخ 4 دلو سال. . .

شنبه ۱۴۰۳/۱/۴ - ۱۲:۴۵
Background image

جلسه کمیته استراتیژیک پلان پوهنتون علوم طبی کابل تدویر شد

کمیته پلان استراتیژیک امروز 4 حمل سال روان به رهبری پوهاند دوکتور نجیب الله امرخیل معاون علمی پوهنتون و با حضور اعضای این کمیته به هدف بروزسازی و گنجانیدن بعضی مسایل مهم دراستراتیژیک. . .

BACK TO NEWS