بیماری مبتلا به سرطان کلیه بعد از هشت ماه صحت یاب شد

IT_Director
شنبه ۱۴۰۳/۴/۲۳ - ۱۳:۲۴
بیماری مبتلا به سرطان کلیه بعد از هشت ماه صحت یاب شد

دختر خانم که ۲۰ سال سن داشت و به بیماری سرطان کلیه مبتلا بود، بعد از هشت ماه تداوی در داخل و خارج از کشور وضعیت صحی آن خوب نشده بود، بخاطر تداوی به شفاخانه تدریسی علی آباد پوهنتون علوم طبی کابل مراجعه و بعد از معاینات لازم، بیمار تحت عمل جراحی سرطان فوق کلیه قرار گرفت که عمل جراحی آن موفقانه انجام شد.

پوهنمل محمد آصف عادلیار داکتر جراح دیپارتمنت جراحی بطنی می گویند، این بیمار 20 سال سن دارد که بنابر درد پهلو، عرق و تپش زیاد قلب به این شفاخانه مراجعه کرد که بعد از معاینات لازم، عمل جراحی سرطان فوق کلیه آن موافقانه صورت گرفت.

داکتر عادلیار می افزاید که وضعیت صحی این بیمار  بعد از عمل جراحی رو به بهبود است.
از سوی هم نزدیکان این بیمار می گویند مریض شانرا در شفاخانه های مختلف تداوی کردند اما نتیجه نگرفتند و اکنون که مریض شان در این شفاخانه مورد تداوی قرار گرفته و عمل جراحی آن موفقانه انجام شده است، ابراز خرسندی می کنند.
 

تازه ترین اخبار

شنبه ۱۴۰۳/۷/۷ - ۸:۴۶
Background image

جلسه نوبتی شورای علمی پوهنتون علوم طبی کابل برگزار شد

این جلسه امروز 4 سنبله سال روان تحت ریاست دوکتور مفتی اسدالله نجات سرپرست پوهنتون علوم طبی کابل پیرامون بحث روی مسایل علمی پوهنتون برگزار شد.

در این جلسه در باره ترفیعات علمی استادان،. . .

سه‌شنبه ۱۴۰۳/۷/۳ - ۱۳:۴۸
Background image

سمینار آگاهی دهی در مورد آبله  میمون برای محصلین پوهنتون علوم طبی کابل برگزار شد. 

این  سمینار به هدف اشنایی محصلین با بیماری ویروسی آبله  میمون  از طرف پوهنیار استاد ذاکرحسین حسین پور عضو دیپارتمنت طفل و مادر پوهنځی نرسنگ این پوهنتون دایر شد. 

در این سمینار موضوعات. . .

BACK TO NEWS