رییس جدید پوهنحی صحت عامه پوهنتون علوم طبی کابل ابوعلی ابن‌سینا معرفی شد

IT_Director
پنجشنبه ۱۳۹۹/۱۲/۷ - ۹:۵۷
رییس جدید پوهنحی صحت عامه پوهنتون علوم طبی کابل ابوعلی ابن‌سینا معرفی شد

محترم پوهاند دوکتور وحیدالله مومند رییس پوهنتون علوم طبی کابل ابوعلی ابن سینا روز چهارشنبه (6 حوت 1399) به اساس تشخیص22/10/1399کمیته انتصاب بست‌های اکادمیک وزارت محترم تحصیلات عالی و حکم(3271)23/11/1399 مقام عالی ریاست جمهوری اسلامی افغانستان، محترم پوهنمل دوکتور محمد اسماعیل فاروق را به حیث رییس پوهنحی صحت عامه با حضورداشت محترم پوهاند دوکتور نجیب الله امرخیل و سایر هیأت رهبری این پوهنتون، رسماً به استادان و کارمندان پوهنحی صحت عامه معرفی کرد.

رییس پوهنتون علوم طبی کابل ابوعلی ابن‌سینا با ابراز تبریکی به رییس پوهنحی صحت عامه از بارگاه خداوند متعال موفقیت‌های بیشتر را برای وی آرزو نمود. و از تمام پرسونل پوهنحی صحت عامه خواست تا در بهبود امور و بلند بردن سطح کیفیت تحصیلی پوهنحی صحت عامه با هم تلاش نمایند. پوهاند مومند از خدمات صادقانه محترم پوهنوال دوکتور محمد ادریس انور سرپرست قبلی پوهنحی صحت عامه نیز اظهار سپاس نمود.

پوهنمل دوکتور محمد اسماعیل فاروق از رییس و رهبری پوهنتون علوم طبی کابل ابوعلی ابن‌سینا ابراز امتنان نموده و بخاطر هرچه بهتر شدن امور پوهنحی صحت عامه اطمینان داد.

تازه ترین اخبار

پنجشنبه ۱۴۰۳/۲/۶ - ۹:۲
Background image

بخش مراقبت های جدی(ICU)در دیپارتمنت گوش و گلو شفاخانه تدریسی میوند آماده بهره برداری گردید

به اساس پلان های انکشافی و گسترش میزان دسترسی به خدمات با کیفیت صحی در شفاخانه تدریسی میوند، کار ایجاد واحد مراقبت های جدی از مریضان وخیم در سرویس گوش و گلو تکمیل و به بهره برداری رسید.. . .

سه‌شنبه ۱۴۰۳/۲/۴ - ۹:۳۰
Background image

جلسه تضمین کیفیت پوهنتون علوم طبی کابل برگزار شد

این جلسه امروز 3 ثور سال روان به رهبری پوهاند دوکتور نجیب الله امرخیل معاون علمی پوهنتون و با اشتراک اعضای این جلسه برگزار گردید.

در جلسه یاد شده در باره تهیه و ترتیب چک لست جدید با در. . .

سه‌شنبه ۱۴۰۳/۱/۲۸ - ۱۴:۲۱
Background image

سال گذشته برای بیش از سه صد هزار بیمار در شفاخانه تدریسی میوند خدمات صحی ارایه شده است

شفاخانه کادری میوند پوهنتون علوم طبی کابل که در قلب کابل موقعیت دارد و از تاسیس این شفاخانه بیشتر از یک قرن میگذرد، در یک سال گذشته بیش از سه صد هزار تن به این شفاخانه مراجعه نموده و. . .

BACK TO NEWS