سال گذشته برای بیش از سه صد هزار بیمار در شفاخانه تدریسی میوند خدمات صحی ارایه شده است

IT_Director
سه‌شنبه ۱۴۰۳/۱/۲۸ - ۱۴:۲۱
سال گذشته برای بیش از سه صد هزار بیمار در شفاخانه تدریسی میوند خدمات صحی ارایه شده است

شفاخانه کادری میوند پوهنتون علوم طبی کابل که در قلب کابل موقعیت دارد و از تاسیس این شفاخانه بیشتر از یک قرن میگذرد، در یک سال گذشته بیش از سه صد هزار تن به این شفاخانه مراجعه نموده و خدمات صحی برای این بیماران ارایه شده است.

خدمات صحی که از سوی شفاخانه تدریسی میوند ارایه گردیده است شامل خدمات لابراتوار، التراسوند(ایکو)، گراف قلب(ECG)، ادیومتری، اکسری دیجیتل، اکسری ساده و واکسین می باشد که بر علاوه این خدمات نزدیک به شش هزار بیمار نیز در این شفاخانه عملیات شده اند.

گفتنی است که شفاخانه تدریسی میوند در دو سال اخیر با امکانات بیشتر تجهیز شده که پیشرفت های قابل ملاحظه در بخش ارایه خدمات صحی برای بیماران داشته است.

تازه ترین اخبار

شنبه ۱۴۰۳/۲/۱۵ - ۹:۲۸
Background image

از پروفیسوران کشور سویس و رهبری انستیتوت امراض صدری و قلبی و عایی طی مراسمی قدردانی شد

از دو تن پروفیسور کشور سویس داکتر انریکیو ستایگر متخصص جراحی پلاستیک و داکتر پال رابرت فوگت متخصص جراحی قلبکه بنابر تفاهم وزارت تحصیلات عالی به هدف همکاری در عملیات‌ها، شریک ساختن تجارب. . .

شنبه ۱۴۰۳/۲/۱۵ - ۹:۲۸
Background image

عمل جراحی کودک هفت ماهه مبتلا به « لب چاک » در شفاخانه تدریسی میوند

تیم از متخصصان کشور سویس که بر اساس تفاهم وزارت تحصیلات عالی به افغانستان سفر نموده اند یکی از این متخصصین داکتر انریکیو ستایگر پروفیسور جراحی پلاستیک عمل جراحی یک کودک هفت ماهه را که. . .

پنجشنبه ۱۴۰۳/۲/۶ - ۹:۲
Background image

بخش مراقبت های جدی(ICU)در دیپارتمنت گوش و گلو شفاخانه تدریسی میوند آماده بهره برداری گردید

به اساس پلان های انکشافی و گسترش میزان دسترسی به خدمات با کیفیت صحی در شفاخانه تدریسی میوند، کار ایجاد واحد مراقبت های جدی از مریضان وخیم در سرویس گوش و گلو تکمیل و به بهره برداری رسید.. . .

BACK TO NEWS